Translate

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

"Μέγα το φορτίο, αλλά ιερό, που δόθηκε σε τούτη την γενιά.."



-"Όταν σπάω την Λήθη μου δεν μπορώ να κοιμηθώ καθόλου ,είμαι πιο ξύπνιος από ποτέ.
Μιλάω στον εαυτό μου συνεχώς & αξιολογώ
τις πράξεις μου. Θυμάμαι που έλεγα συνεχώς: "πέφτω στην άβυσσο για να γνωρίσω τι χρειάζεται η Στιγμή, τι χρειάζεται ο συνάνθρωπος μου μες στην λάσπη ..."
Εδώ & μερικές μέρες το αντέστρεψα & άφησα να φύγω προς την ανέλιξη - ένωση, όπου ένα με το σύνολο μου & το όλο σύνολο.
-Στο δικό μου όνειρο,σε αυτό που έχω σχεδιάσει, όχι!!! δεν παρήγγειλα πολέμους,
ούτε φτωχές απύθμενα χαοτικές, βασανισμένες από ανεξέλεγκτους πόθους ψυχές...όχι!!
Στο όνειρο που σχεδίασα και βλέπω δεν έχει γηρατειά, ούτε θλίψηδεν πεθαίνω, γιατί δεν έχω βάλει τέτοιο κλείδωμα, ούτε τέτοια πληροφορία. Εκεί νιώθω πολλά, γιατί εκεί ξέρω ότι η ψυχή μου, το πνεύμα μου είναι μόνο, άρα ελεύθερο.
-Είσαι ενωμένη με τον χώρο, σε λίγο θα είσαι Ένα με τον χώροόπως όλοι, μην αφήσεις να σε αποσπάσει τίποτα ότι & να γίνει είναι Ήδη μελετημένο & σχεδιασμένο άριστα Συγχρονισμένο.
Πριν γεννηθεί το οτιδήποτε. Το ανώτερο του Παντός να Θυμάσαι είναι η Προστασία. Δεν Υπάρχει κάτι που να μπορεί να αναμετρηθεί 
να σταθεί εμπρός σε τούτη την Δύναμη που Στέκεται και πόσο μάλλον όταν εκδηλωθεί.
-Θυμάμαι την μεγαλοσύνη τουτην αθανασία του, και ότι όταν εδώ κάτω "ξυπνάω", εδώ ,είναι το όνειρο που στάλθηκα να δω, για να ξυπνήσω, να βρω γαλήνη, να σωθώ από τους κύκλους...
δεν αποσπωμαι, είμαι ήδη ΈΝΑ. Το περίμενα καιρό, αιώνες. εΕθε να με προστατεύσει από αιώνια πλάνη ο θεός μου.
 -Είθε!!
-Λεπτότητα και μόνο φως είδα, σε σένα αδερφέ μου!
-Εσένα είδες δηλαδή. Καθρέφτης. Μεγάλη η συμμετοχή σου. Μεγάλη η βοήθεια σου.
Μεγάλη η προσφορά σου, σε τούτη την στιγμή.  Σε Ευχαριστώ από την Καρδιά Μου"
-Μέγα το φορτίο. αλλά ιερό που δόθηκε σε τούτη την γενιά..
-Πολύ μεγάλο το φορτίο αλλά η Θέληση Αγέρωχη Μνήμη μου απάλυνε  τον κάθε πόνο, της κάθε πληγής.
-Μία είναι η καρδιά, παιδιά της είμαστε
δικιά μας είναι, όλοι ΕΝΑ. 
Αλλά και μόνοι και μονοί.
Αυτή είναι η πρώτη μάχη που δίνουμε..
διαλέξαμε τα γήινα αδέρφια, τους γονείς, για να φτιάξουμε τα όπλα της ψυχής πιο ακονισμένα  από ποτέ.
Έπειτα ψάξαμε και μας έψαξαν τα αδέλφια μας τα ουράνια.
Εκεί, μαζί, μιλάμε με την καρδιά και όχι με τον νουτην μόνη αληθή γλώσσα. Τέτοια είναι η αποστολή που μας έλαχε.

(Διάλογος πολεμιστών-ΕΛΛΑΣ 2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου